Espurna

Projecte Espurn@

Salutacios,

fa un temps, a través del Twitter vaig descobrir l'eina LIM (Libros Interactivos Multimedia), un programa molt fàcil de fer servir per a crear activitats interactives.

Jo ja coneixia el Hot Potatoes i el JClic, però per la simplicitat d'ús, la diversitat de formats (so, imatge, text,...) i activitats, a més de la possibilitat d'intercalar continguts i activitats, el LIM em sembla que és una opció realment interessant. Té un gran potencial per a crear itineraris per a atenció a la diversitat.

Gràcies a en Víctor Febrer, existeix la Comunitat Catalana dels LIM on es poden trobar mostres del que es pot fer amb LIM, i tutorials, recursos i notícies al voltant d'aquesta eina: http://www.catlim.org/ 

Professors de diversos nivells i matèries estem explorant les possibilitats d'aquesta eina senzilla i potent. A més de convidar-vos a participar a la Comunitat, he pensat que valdria la pena iniciar un debat sobre propostes/possibilitats/aplicacions del LIM.

Cordialment,

Jordi

Visitas: 102

Responde a esto

Respuestas a esta discusión

Jordi,

Gràcies per compartir aquesta informació. Mirarem l'aplicació, per veure si podem incorporar alguna cosa als portals. Des d'aquí animo a qui llegeixi això a provar també l'eina i ja sabeu ... si a algú li ve de gust de crear algun material al voltant dels temes del mes, només ens ho heu de dir.

Responder a debate

RSS

© 2014   Creado por Espurn@.   Tecnología de

Insígnies  |  Reportar un problema  |  Términos de servicio