Espurna

Projecte Espurn@

Mònica

Continguts curs 2009-2010: Temes i personatges portals Espurn@

Us avancem una proposta dels temes i personatges del primer trimestre del curs 2009-2010, a partir dels que elaborem els continguts dels portals Espurn@.

Habitualment el calendari dels temes i el personatges és confegeix a partir d'una efemèride d'aquella setmana, i també de les festivitats destacades del nostre país o dels països dels alumnes.

Disposar dels temes i personatges uns mesos abans, té l'objectiu de poder col·laborar en la preparació del treball dins la vostra aula. Tanmateix aquesta és una proposta oberta a nous suggeriments d'efemèrides, de temes i personatges o del tractament d'aquests temes, a partir de la vostra experiència i dels centres d'interés dins l'aula. Podeu dir la vostra en aquest fòrum.

Compartir

Responde a esto

Respuestas a esta discusión

Hola a tothom!

Pel que fa al tema de la setmana del 14 al 20 de setembre crec que podria ser molt interessant treballar el tema de l'alfabetització. Segur que hi ha alumnes que no saben el que és i crec que pot ser un tema que els faci reflexionar una mica sobre la importància del que s'ensenya a l'escola i a l'institut.

Mireia

Responde a esto

Hola tots i totes!
A mi m'ha semblat interessant la proposta del sufragi universal per a les dones, com a primer país a Nova Zelanda. Curiosament ens mirem molt sovint el "melic" pensant que hem estat els capdavanters en moltes coses i en un tema de desigualtat de gènere, no ha estat així. És un tema molt interessant de treballar a l'aula per anar transformant algunes actituds que es mantenen en alguns alumnes, tinguin l'origen que tinguin (autòctons també).

M. Àngels

Responde a esto

Hola a tots i totes,
He estat passejant-me pels temes i personatges del portal Espurn@ i em sembla que començar amb la Capa d'oZó és començar una mica fort, els alumnes venen molt distesos i potser fora questió d'anar-los introduint i començar , ja de valent. la segona setmana. Potser començar amb el tema de l'alfabetització els podria ser més proper i segons com més engrescador i ens podria servir per mostrar-los el valor del què volem ensenyar-los als centres escolars.
No sé, és la meva opinió. Glòria

Responde a esto

Pe que fa al novembre m'ha encantat que el dia 23 es compti amb la mort de l'escriptor Roald Dahl, la seva aportació a la lectura dels alumnes és molt important. Obre un univers infinit cap a la imaginació. Es podria fer una representació teatral d'un dels seus contes.

Responde a esto

Coneixes el seu bloc? http://www.roalddahl.com/

I si t'animes a filmar als alumnes fent teatre, ja ens ho enviaràs!!

Fins aviat,

eva diaz dijo:
Pe que fa al novembre m'ha encantat que el dia 23 es compti amb la mort de l'escriptor Roald Dahl, la seva aportació a la lectura dels alumnes és molt important. Obre un univers infinit cap a la imaginació. Es podria fer una representació teatral d'un dels seus contes.

Responde a esto

Responde a esto

RSS

Acerca de

Espurn@ Espurn@ creó esta red social en Ning.

el Karaoke de la Núria

QR-dites

T'animes a participar en l'activitat de QR-dites?

Xarxes amigues

Espurna Insígnia

Carregant...

Música Nadal

Découvrez la playlist nadal avec Various Artists

© 2009   Creado por Espurn@ en Ning.   Crear tu propia red social

Insígnies  |  Reportar un problema  |  Protecció de dades  |  Términos de servicio

Iniciar sesión en el chat